مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 20:452023-05-31سياسي

همایش| نماینده شیراز در مجلس: رسانه ها سنگر دفاعی اصلی ما در جنگ نرم هستند


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه در میدان جنگ نرم نقش بزرگی را ایفا می کند چرا که ظرفیت تسلط بر اراده، عواطف و آداب و رسوم را دارد و مهم تر اینکه دشمن به هر آنچه در جنگ سخت دست پیدا نکند از طریق نفوذ رسانه ای به آن می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی امروز دهم خرداد در همایش استانی خبرگزاری فارس ضمن تشکر از زحمات مجموعه خبرگزاری فارس و پیگیری مطالبات مردمی در این رسانه بیان کرد: خبرگزاری فارس قطعا جزو سه خبرگزاری اول کشور به لحاظ محتوا، تلاش صادقانه و پیگیری اندیشه های بلند انقلاب اسلامی است و برای شنیدن صدای مردم تلاش های زیادی کرده و سزاوار تحسین است.

وی ادامه داد: از کار های بزرگ خبرگزاری فارس برقراری ارتباط با مردم و فراهم کردن بستری برای انعکاس نظرات آنها در قالب پویش ها و شهروندخبرنگار و ارتباط دوسویه و تعاملی با مخاطبان است و  دیگر جنبه با اهمیت این رسانه مطالبه گری از مدیران ومسئولان است.

عزیزی افزود: اگر نگاه رسانه و مسئولین مبتنی بر ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی باشد باعث می شود صادقانه با مردم برخورد شود و دغدغه هایشان به خوبی بیان شود.

وی جایگاه رسانه را در نظام سیاسی و در دوران نبرد نامتقارن مهم دانست و اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی همچنان در میدان نبرد است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش| نماینده شیراز در مجلس: رسانه ها سنگر دفاعی اصلی ما در جنگ نرم هستند

همایش| نماینده شیراز در مجلس: رسانه ها سنگر دفاعی اصلی ما در جنگ نرم هستند